Menu Close

De visuele voeding

Visueel verslag

Het is belangrijk te begrijpen dat de visuele reporter en de visuele feed verschillende concepten zijn. Wanneer een lezer een evenement live bekijkt, is hij in staat het significante aspect van de datum of plaatsen te detecteren. De visual feed geeft een grafische voorstelling van alle voorbeelden die tijdens het evenement aan bod zijn gekomen.Het is belangrijk op te merken dat ervaringen met gebeurtenissen ook kunnen worden uitgebreid met andere soorten inhoud, zoals foto’s, video’s, audio,  bladwijzers, enz. Visuele reporters maken speciale lades mogelijk voor elk extra inhoudsitem. Ze bieden links naar specifieke locaties op het web, bijvoorbeeld afbeeldingen uit een boek of een video van een site.

Conclusie We hebben gezien hoe een visuele reporter marketingprofessionals in staat stelt “alles vast te leggen” – wat verborgen menu’s en feeds zou kunnen vervangen. Ingebouwde versnellers laten gebruikers elke gebeurtenis in real time bekijken. En de lezer is in staat om alles zelf te vinden, zelfs op een traag netwerk. Een visuele feed kan helpen de last van en de interactiviteit op de website online te nemen. Er zijn nieuwe mogelijkheden voor meeslepende visuele storytelling, die verder gaan dan de conventionele blog en blog homepage interfaces. Facebook en Twitter maken goed gebruik van visual storytelling door korte video’s te genereren, zoals The Moment met Reel Dorf van vorig jaar. Hoewel we meer dan zes uur met Wayne hebben gepraat, denk ik dat hij me met een heleboel vragen achterliet: wat maken al die ideeën die van zijn blog komen, deelbare marketingpakketten? Hij zit er vol mee. Maar ze zijn zo goed, je kunt het niet helpen, maar vraag je af: waarom gebruikt niet iedereen ze? Wayne vindt dat een decennium als marketeer al genoeg is. Hoe zullen “de sociale tools” ooit de echte wereld vervangen? Ik denk dat we te veel op sociale netwerken zullen vertrouwen om op de hoogte te blijven van de laatste informatie die ons door marketeers wordt verstrekt. Mensen gooien nu al verouderde media weg, zoals gescande boeken, tijdschriften, kranten of ander gedrukt materiaal. Als de lezer bij een op de lezer gericht product blijft, hoe vinden we dan nieuwe lezers binnen een Facebook of Twitter portal? Ik denk dat Wayne’s antwoorden op deze vraag fascinerend zouden zijn.

Lees meer

illustrator

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *