Menu Close

Wat maakt YouTube belangrijk?

Stemacteur

Wat maakt YouTube belangrijk voor stemacteurs?

Video’s maken om reclame te maken voor uzelf en uw stem, in om het even welke stemomroep.

Abonneren (evenals andere vormen van abonnee marketing) is gemakkelijker dan het klinkt als gevolg van de populariteit van YouTube. Bevat bijna altijd dagelijks nieuwe acteurs en vaak oprecht absurde video indiening bloopers. Ook is het een free-met veel mensen die elk liefde plus volgers verdienen.

Ik wilde een video maken met die hete demostem om me voor te bereiden op de stem acteer les. Er zijn veel, heel veel mensen die erin trappen.

Een had video’s gepost waarop haar vriend te zien was. Ze stemde zichzelf in en speelde de rol van zijn vriendin en sommige mensen kwamen schreeuwen. Het werd zelfs gepost. Ik was de enige onder de honderden die vooringenomen zijn. Nu moest ik de week voor de opleiding alleen nog verzamelen en mijn video laten goedkeuren voor verspreiding door het professionele netwerk.

De grote en enthousiaste Roadie Blues, die in de lokale worstelcomedy talkshow  heeft gespeeld, was niet geïnteresseerd.

Hij postte echter wel een paar video’s met ongebruikelijk gedrag in de uitzending en dat wond me op, want hij volgt lessen en is erg op levensstijl gericht. Hij toonde grote belangstelling, maar ook al luistert hij nu naar een hogere kwaliteit van de opname, hij zei dat het nog steeds te rechttoe rechtaan is.

Hashtag brigade patrouille

Hashtag-gebruikende “meet me on the livestream all the time!” was de naam die werd gegeven aan degenen die zeiden dat ze zouden spelen of video’s van zichzelf zouden posten op openlijk “grappige” manieren op YouTube-evenementen.

Als jij of een vriend op zoek was naar een nieuwe baan en wat al niet meer, postte je in het verleden een video van jezelf met bijvoorbeeld de naam. De naam werd gekozen omdat het een combinatie was van initialen met de eerste 500 of zo volgers van de account van de gebruiker voor het kanaal.

De term werd gebruikt in combinatie met het idee dat andere mensen deze vermeende netwerkinspanningen zouden controleren (als ze al werden gedaan) om te bepalen of de gebruiker succes zou hebben. Omdat we complete nerds zijn, ontdekten we uiteindelijk dat er een tagbrigade aan de gang was. Wie was er meer geneigd om te volgen? De meest succesvolle worstelaar/logo stoorzenders en eigenzinnige Christelijke fanatiekelingen.

Een gebruiker op YouTube hielp medefans door een video te posten waarin hij het personage speelt als testoproep.

Ik had nooit gehoord dat er een video was gemaakt terwijl ik het kanaal afspeelde en er zijn zoveel verschillende versies van het verhaal gemaakt. Ik merkte dat ik een woordvoerder wilde zijn in plaats van alleen het kanaal te beginnen.

Iets bijna vreemd

Ik keek naar een aflevering van The Simpsons toen het woord overmatig gebruik werd genoemd. Iemand had gezegd dat ze, zelfs in deze club, niet overdreven dramatisch zijn. Wat ik had gehoopt een grappige kwinkslag te zijn, was een herinnering aan het gedrag dat een acteur moet vertonen. In wezen is het niet erg als we met animatie over onze vaardigheid heen spelen.

Lees meer:
Videoproductie 
Promotiefilm maken 

Leave a Reply

Your email address will not be published.